سلام.خانم دکتر واقعا حرفه ای و دقیق بررسی میکنن. درمان درست ارائه میدن.بهترین دکتری که تا حالا مراجعه کردم
شیما غلامی
5 months ago
باسلام من بیمار خانم دکتر بنفشه امین دانش پور عزیز هستم برای کم کاری تیرویید تحت نظرشون هستم که خداروشکر عالی کنترل کردن تیروییدم رو و آسم خفیف هم دارم که با تجویز یک نسخه من رو نجات دادن و من هربار که سرما میخوردم یک عالمه آنتی بیوتیک و داروهای زیاد استفاده میکردم ولی از وقتی تحت نظر خانم دکتر هستم با یک نسخه و داروی کم درمان میشم و خیلی کمتر مریض میشم
با تشکر از خانم دکتر عزیز
تیزبین
3 months ago
بهترین پزشکی هستند که تا حالا دیدهام. تشخیص های عالی، مهربان و دلسوز. سلامت باشید خانم دکتر.
فریبا موسوی
3 months ago
دکتر بسیار مهربان و باشخصیت و حاذق که به دل بیمار می نشیند. دیابت دارم و از کنترل خارج بود در حال حاضر کنترل هست و از دکتر دوست داشتنیم خیلی ممنونم.
سلام.خانم دکتر واقعا حرفه ای و دقیق بررسی میکنن. درمان درست ارائه میدن.بهترین دکتری که تا حالا مراجعه کردم
باسلام من بیمار خانم دکتر بنفشه امین دانش پور عزیز هستم برای کم کاری تیرویید تحت نظرشون هستم که خداروشکر عالی کنترل کردن تیروییدم رو و آسم خفیف هم دارم که با تجویز یک نسخه من رو نجات دادن و من هربار که سرما میخوردم یک عالمه آنتی بیوتیک و داروهای زیاد استفاده میکردم ولی از وقتی تحت نظر خانم دکتر هستم با یک نسخه و داروی کم درمان میشم و خیلی کمتر مریض میشم
با تشکر از خانم دکتر عزیز
بهترین پزشکی هستند که تا حالا دیدهام. تشخیص های عالی، مهربان و دلسوز. سلامت باشید خانم دکتر.
دکتر بسیار مهربان و باشخصیت و حاذق که به دل بیمار می نشیند. دیابت دارم و از کنترل خارج بود در حال حاضر کنترل هست و از دکتر دوست داشتنیم خیلی ممنونم.